حرفه ای بفروشید بیشتربفروشید

فروشنده جذاب


فروشنده جذاب

چگونه یک فروشنده جذاب باشیم؟

(اسرار نفود در ذهن و قلب مشتریان که هر فروشنده ای باید بداند)

خواندن این مطلب فقط 5 دقیقه از وقت شما را میگیرد .از اینکه صبورانه این متن را تا انتها می خوانید سپاسگزاریم .

آینده از آن کسانی است که بیشتر میدانند ،

نه کسانی که بیشتر کار میکنند

در اولین ارتباط با مشتری فقط 30 ثانیه فرصت دارید

جذابیت فروشنده و بازاریاب

  این مهارت جادویی چیزی نیست جز 

                    جذابیت چهار بُعدی  

فروشنده جذاب

  بسیاری از مشتریان از یک فروشگاه یا مغازه خاص خرید می کنند فقط به این دلیل که:

فروشنده ای جذاب و دوست داشتنی دارد

 

جذابیت 4 بعدی چگونه کار می کند؟

 واقعیت اینست که مشتریان در برخورد اول براساس این 4 عامل در مورد فروشنده قضاوت و اعتماد می کنند :

 شخصیت فروشنده

 ظاهر فروشنده

 رفتار فروشنده

 گفتارفروشنده

 بر این اساس اگر شما فقط در یکی از این موارد ضعیف عمل کنید نمیتوانید در جلب اعتماد و توجه مشتریان موفق باشید و مسلماً یک فروشنده جذاب محسوب نمی شوید.

 

فروشنده جذاب

                                          

مهارت جذابیت چهار بُعدی فروشنده و بازاریاب چه مزیتی دارد؟

  نکته مهم در مورد این مهارت اینست که شما به عنوان فروشنده از هر ترفندی برای افزایش مشتریان و فروش بیشتر استفاده کنید در نهایت رقبای شما آنرا تقلید می کنند و همان روش را بکار میگیرند .اما مهارت ارتباطی نفوذ در دل و قلب مشتری به هیچ عنوان قابل تقلید نیست و هیچکس نمی تواند جذابیت شما را تقلید کند. چون نحوه برخورد هر فروشنده ،با دیگر فروشندگان متفاوت است و تعداد بسیار کمی از فروشندگان هستند که این مهارت جادویی را بلدند.

موضوع وقتی جالب می شود که مشتریان به هیچ وجه متوجه نمی شوند که شما در حال استفاده از این مهارت جادویی هستید و ناخودآگاه جذب رفتار،گفتار و شخصیت شما می شوند

   در این کتاب شما قدم به قدم و جزء به جزء مهارتها و راهکارهایی در این چهار حوزه می آموزید که با بکار گیری آنها می توانید در کار و زندگی تان جذابتر از قبل باشید به نحوی که در اولین برخورد با مشتریان بیشترین اثر گذاری مثبت داشته باشید در نتیجه مشتریان بیشتری را به خود جذب کنید .

 اما قبل از همه اینها شما باید در حوزه ذهنی و شخصیتی جذابیت داشته باشید. جذابیتی اصیل و ریشه ای ،نه جذابیت های توخالی و تصنعی که به راحتی توسط مشتریان با هوش امروز تشخیص داده می شود.

⇓ ⇓ ⇓ ⇓

درصد اهمیت جلب اعتماد مشتری در مدل جدید فروش

جلب اعتماد مشتری

 همانطور که در این نمودار ملاحظه می کنید صمیمیت و جلب اعتماد مشتری مهمترین عامل در مدلهای کارآمد فروش است.این بدین معنی است که اگر در جلب اعتماد مشتری موفق عمل نکنید فروش موفقی نخواهید داشت.

  ⇓ ⇓ ⇓ ⇓

 در بخش اول کتاب "چطور یک فروشنده جذاب باشیم" شما تکنیکهای تست شده و مبتنی بر علم روانشناسی را یاد میگیرید که با استفاده از آنها به راحتی و به صورت ریشه ای موانع درونی جذابیت خودتان را از بین می برید و در کمترین زمان ممکن صاحب یک شخصیت جذاب و دوست داشتنی می شوید.

⇓ ⇓ ⇓ ⇓

 

در بخش دوم  کتاب شما یاد می گیرید که فروشندگان حرفه ای چگونه لباس می پوشند و شما باید چه نکات ریز و مهمی را در لباس پوشیدن رعایت کنید تا جذاب ، قابل اعتماد و دوست داشتنی به نظر برسید.

مطالب این بخش فقط در مورد ظاهر و پوشش فروشندگان و بازاریابان مرد است .

⇓ ⇓ ⇓ ⇓

 در بخش سوم کتاب فروشنده جذاب شما یاد میگیرید که با رعایت یک سری نکات ساده ،رفتاری کاملا حرفه ای ومشتری پسند را از خود در برابر مشتریان به نمایش بگذارید.رفتاری محترمانه و حرفه ای و نه چاپلوسانه .چراکه مشتریان به راحتی تفاوت چاپلوسی و احترام واقعی را درک می کنند.

 

 فروشندگان موفق دائم در حال یادگیری هستند

وهیچگاه یادگیری را متوقف نمی کنند

 

⇓ ⇓ ⇓ ⇓

در بخش چهارم کتاب فروشنده جذاب شما یاد می گیرید که هنگام گفتگو با مشتری چه حالتهایی به بدن خود بدهید و چه زبان بدنی داشته باشید تا جذاب و قابل اعتماد به نظر برسید و مشتری احساس خوبی نسبت به شما داشته باشد.ضمن اینکه با روشهایی می توانید از آنچه در دل مشتری می گذرد با خبر شوید !

⇓ ⇓ ⇓ ⇓

در بخش پنجم شما مهارتهای گفتاری و فن بیان را میآموزید و یاد می گیرید گه چگونه فن بیان زیبا و قدرتمندی داشته باشید تا از آن برای ارائه و معرفی کالا و خدمات تان استفاده کنید .

 شما یاد میگیرید که چه مواردی را در نحوه بیان و گفتگو با مشتریان باید رعایت کنید و یا از انجام چه مواردی خودداری کنید تا بعد چهارم جذابیت وجودیتان را تقویت کنید.

 با بکار گیری این مهارتهای گفتاری مشتری بیشترین لذت را از گفتگو و مصاحبت با شما خواهد برد .و قبل ازاینکه به شما به عنوان یک فروشنده نگاه کند ،شما را دوستی قابل اعتماد خواهد یافت.

 ⇓ ⇓ ⇓ ⇓

  با عمل به توصیه ها و آموزشهای این کتاب :

 شما قدم به قدم همزمان در چهار بُعد شخصیتی ،ظاهری ،رفتاری و گفتاری جذابیت فوق العاده ای کسب می کنید به نحوی که پس از مدتی اطرافیان شما متوجه تغییرات جادویی شما خواهند شد.

 بنابراین:

اگر به اندازه کافی در جلب اعتماد و قانع کردن مشتری موفق نیستید و فکر میکنید مشتری به سختی به شما اعتماد می کند

 اگر میخواهید در دل ذهن و قلب مشتریان خود نفوذ کنید

 اگردوست دارید فروشنده محبوب مشتریان باشید

 اگر دوست دارید یک فروشنده جذاب ، حرفه ای و قابل اعتماد به نظر برسید

اگرعلاقمند یا متقاضی استخدام به عنوان فروشنده یا بازاریاب هستید و میخواهید مهارتهای ارتباط حرفه ای با مشتریان را یاد بگیرید

اگر میخواهید همیشه یک قدم از سایر فروشندگان و رقیبان جلوتر باشید

  این کتاب دقیقاً برای شما نوشته شده

 این کتاب پیش نیاز هر آموزش دیگری است چراکه مهارتهای ابتدایی و البته مهم یک فروشنده و بازاریاب در ارتباط با مشتری در این کتاب آموزش داده شده است.

⇓ ⇓ ⇓ ⇓ 

پس از دانلود شما کتاب را به صورت فایل پی دی اف فشرده دریافت می کنید .لطفا برای اینکه در اجرای فایل به مشکل برنخورید ابتدا نرم افزارهای فشرده ساز(winrar) و پی دی اف خوان را روی موبایل ،تبلت ،و یا کامپیوتر خود نصب کنید. 

 

  

 

اگر حد اقل 3 درصد از درآمدتان را صرف یاد گیری و مطالعه کنید

          مطمئن باشید: 100  یا 1000 برابر آن را بدست خواهید آورد 

                                                    ⇓⇓⇓⇓    

همین حالا این کتاب ارزشمند را

>>>  دانلود کنید  <<<

⇓ پرداخت امن آنلاین و دانلود فایل 


مبلغ قابل پرداخت 83,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 5176

برچسب های مهم

آموزش تکنیکهای افزایش فروش در مغازه و فروشگاه

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما