حرفه ای بفروشید بیشتربفروشید

تاثیر دکوراسیون و چیدمان بر میزان فروش مغازه


فروش علم گسترده ای است .در گستره علم فروش.در نگاه اول تصور می شود که علوم ریاضیات و حسابداری بیشتر از همه دخیل باشند. اما واقعیت اینست که بیشتر از سایر علوم ،علم روانشناسی در فروش خود نمایی می کند.می توان گفت برای اینکه فروشنده ماهری شویم باید قبل از آن روانشناس ماهری شویم.در واقع در مطالعات کتابهای مختلف در رابطه با علم فروش متوجه می شوید که آنچه به عنوان ترفند و تکنیکهای فروشندگی حرفه ای آموزش داده می شود ،فقط استفاده از یافته ها و نتایج تحقیقات روانشناسی هستند.

در بین تمام مراحلی که در فرایند فروش وجود دارد تا مشتری جذب یک مغازه شود و خریدش را انجام دهد بعد از تبلیغات ، طراحی ویترین و دکوراسیون مغازه مهمترین نقش را در ترغیب مشتری به ورود به مغازه دارد .پس از ورود مشتری به مغازه نیز در وهله اول و قبل از استفاده فروشنده از هر یک از ترفندهای فروش حرفه ای ،بازهم محیط و چیدمان فضای مغازه یا فروشگاه مشتری را درگیر فرآیند فروش خواهد کرد

اما نمای خارجی و ویترین مغازه به چه صورت می تواند باعث افزایش فروش شود؟

آیا این موضوع علمی و ثابت شده است ؟ یا ترفند و حقه طراحان دکوراسیون برای کسب درآمد بیشتر؟

در پاسخ باید گفت در صورتی که سایر اصول و قوانین کسب و کار توسط فروشند رعایت شده باشد(جور بودن اجناس ،برخورد صحیح،قیمت معقول،محل مناسب فروشگاه و...) رعایت اصول دکوراسیون هم در افزایش فروش فوق العاده موثر خواهد بود.

  انتشار : ۱ دی ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 1079

آموزش تکنیکهای افزایش فروش در مغازه و فروشگاه

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما